ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ /

Άθλια συκοφαντική δυσφήμιση και δολοφονία χαρακτήρα από τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και την Πόπη Σουφλή εναντίον του προσώπου μου και του ιστολογίου Απεροπία

ΒΡΩΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΠΙΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ

Γράφει η Χρυσούλα Μπουκουβάλα


Μόλις προχτες, αναγνώστες μου με πληροφόρησαν ότι το ιστολόγιο ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και η διαχειρίστριά του Πόπη Σουφλή, με διασύρει αισχρά και με κατηγορεί για …παράνομη ηχογράφησή της κατ’ εντολήν του Κινήματος 21. στις αρχές του καλοκαιριού του 2022.

Ποια νομικά αποδεικτικά στοιχεία παραθέτει γι’ αυτόν τον αδιανόητο ισχυρισμό; Μα απολύτως κανένα.

Στόχος της είναι να αμαυρώσει το κύρος του ιστολογίου Απεροπία, να σπιλώσει την υπόληψή μου, κατηγορώντας με παντελώς αυθαίρετα για ένα σοβαρό ποινικό αδίκημα, θεωρώντας με επιπλέον και ηλίθια που δεν γνωρίζω τους νόμους.

Η κυρία αυτή τολμάει να συνδέει με το όνομά μου ένα …περσινό φερόμενο δημοσίευμα του δημοσιογράφου Σπύρου Χατζάρα, τον οποίο ουδέποτε έχω συναντήσει, με ημερομηνία 09.07.2022 που αναφέρεται σε κάποιο προφανώς φανταστικό και ανώνυμο ζευγάρι που υποτίθεται ότι πήγε στο σπίτι μιας «χοντρονοικοκυράς» της Νέας Μάκρης.

Αυτό το άγνωστο ζευγάρι υποτίθεται ότι την μαγνητοφώνησε να λέει για τους κυρίους Ζώη Μπέχλη και Σπύρο Χατζάρα, ότι περιστοιχίζονται από μασόνους. Τίποτε άλλο δεν φέρεται να αναφέρει εκείνο το δημοσίευμα.

Κατ’ αρχήν δεν αναφέρει το όνομα της νοικοκυράς, και κατά δεύτερον, στο σπίτι της κυρίας Σουφλή, απ’ όσο γνωρίζω, μπαινοβγαίνει πολύς κόσμος.

Πώς λοιπόν τεκμαίρεται νομικώς ότι εγώ και ο σύντροφός μου ταυτιζόμαστε με το ζευγάρι του δημοσιεύματος;

Πιθανόν το φερόμενο ως δημοσίευμα να «τρόλαρε» κάποια κυρία. Ωστόσο, αυτό ουδόλως με αφορά και δεν δικαιολογεί το να μου ρίχνει τόση λάσπη.

Aυτοαναίρεση

Το άθλιο και το αβάσιμο ενός τέτοιου ισχυρισμού αυτοαναιρείται ως εξής: Στις 09 Νοεμβρίου 2021 η κυρία Σουφλή έγραψε με τίτλο «Περίεργα πράγματα μας λέει ο κύριος Μπέχλης και γεννώνται ερωτηματικά…»:

[…] «Ζώη Μπέχλη, παρακαλώ να απαντήσεις δημόσια, γιατί ενώ ενημερώθηκες μπροστά μου σε συγκέντρωση στο σπίτι μου, πως στο Κίνημά σου έχουν εισβάλει και ΜΑΣΟΝΟΙ, ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΕΞΩ».

Όπου ο κύριος Μπέχλης στις 10 Νοεμβρίου 2021 απάντησε:

«Τα περί μασόνων αποτελούν ντροπή και μόνον ως αναφορά στο προσωπό μου και απλά δείχνουν ότι αγνοείτε τα του Κινήματος 21, στην πραγματικότητα είναι χαρακτηριστικό της ρουφιανιάς που επικρατεί από ανθρώπους που δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτα και κοιτούν να σπιλώσουν όσους προσπαθούν να κάνουν αυτό που πρέπει. Τα λοιπά δεν χρειάζεται να τα σχολιάσω… Ας κρατήσουν την επιθετικότητά τους κάποιοι για τους εχθρούς μας… Εκτός αν είναι και αυτοί εχθροί… ή απλά αργόσχολοι. Φυσικά η Πόπη μπορεί να αναπαραγάγει ότι θέλει ως δημοσιογράφος».

Κατά συνέπειαν, ο ισχυρισμός ότι την μαγνητοφώνησα εγώ και ο σύντροφός μου κρυφά, σχεδόν 7 μήνες μετά, και μάλιστα κατ’ εντολήν τρίτων, ενέχει θρασύτατο δόλο.

Τι να μαγνητοφωνήσει κάποιος; Αυτά που είχε ήδη γράψει επανειλημμένως στο ιστολόγιό της πολύ νωρίτερα; Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο;

Επίσης, αφού ήταν τόσο σίγουρη ότι είμαστε εμείς οι …ένοχοι, γιατί ποτέ της δεν μας πήρε τηλέφωνο να διαμαρτυρηθεί, εφόσον δεν είμαστε άγνωστά της άτομα;

Βασίστηκε δήθεν στο διαδίκτυο και δεν με πήρε τηλέφωνο να με βρίσει, εμένα, την πρώην «αγαπητή της φίλη» και με συκοφαντεί μετά από ένα χρόνο; Πώς εξηγείται κάτι τέτοιο;

Ντρέπεται και η ντροπή.

Το κόμμα της Αποχής

Τι λόγους όμως θα είχε άραγε η κυρία Σουφλή να αμαυρώσει τη φήμη μου, συνδέοντάς εμένα και το ιστολόγιό μου αρνητικά με το Κίνημα 21, προσέξτε, 5 μόλις μέρες πριν τις Εκλογές, για ένα υποτιθέμενο γεγονός που ισχυρίζεται ότι συνέβη σχεδόν ένα χρόνο πριν, αλλά είναι καθ’ όλα ανύπαρκτο;

Μα, την άποψη που εξέφρασα κατά της Αποχής στις Εκλογές και την προσωπική μου άποψη για το Κίνημα 21 που την έκαναν να εκμανεί. Πιο συγκεκριμένα:

Το τελευταίο άρθρο μου που αναδημοσίευσε ήταν το Τι είναι και τι επιδιώκει η Νεκροπολιτική. Σε εκείνο το άρθρο, κάποιος αναγνώστης μου με το ψευδώνυμο «Έλλην Ιθαγενής», στα δικά μου σχόλια που τότε ήταν ακόμα ανοιχτά, με ρώτησε το εξής:

«Ποιο κατά τη γνώμη σου κυρία Μπουκουβάλα, (δεν ζητώ συμβουλή, αλλά έγκυρη γνώμη) είναι αυτή τη στιγμή το κόμμα, ή κίνημα, που θα ΠΡΕΠΕΙ να στηριχθεί από τους μη «νεκροζώντανους»; Ποιος −εν πάση περιπτώση− πολιτικός σχηματισμός, ΔΕΝ οδηγείται ή απαρτίζεται (πάντα κατά την κρίση σου) από άτομα ξεπουλημένα, ανθελληνικά, εγκάθετα και καθοδηγούμενα από ξένα κέντρα;

Νομίζω πως, αν ισχύουν οι φήμες για εκλογές το φθινόπωρο, η ενίσχυση «καθαρών» πατριωτικών δυνάμεων, είναι μονόδρομος! Όμως τα «αναχώματα» που δημιουργούν οι γνωστοί επικυρίαρχοι, είναι πολλά και ενίοτε δυσδιάκριτα για τους μη γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα.


Αν γίνεται, αν θέλεις, αν μπορείς, να βοηθήσεις με τις γνώσεις σου, να αρχίσουμε να ξεχωρίζουμε το συντομότερο την ήρα από το σιτάρι».

Και εγώ του απάντησα το παρακάτω:

«Από όσα παρακολουθώ μέχρι τώρα στο διαδίκτυο, και μη έχοντας προσωπική επαφή με κανένα από τα εμπλεκόμενα πρόσωπα, θεωρώ ότι μόνο το Κίνημα 21 του πρώην πλοιάρχου-στρατιωτικού γιατρού Ζώη Μπέχλη και του γνωστού δημοσιογράφου Σπύρου Χατζάρα, αξίζει να στηριχθεί.



Και τούτο διότι διαβάζοντας τις 21 θέσεις του Κινήματος και παρακολουθώντας τις ιντερνετικές εκπομπές και το κανάλι τους παρατήρησα ότι αναμφισβήτητα είναι το μόνο κίνημα που καταγγέλλει δημοσίως τις τεκτονικές Στοές (κανείς δεν το έκανε ποτέ αυτό με τεκμήρια), τις βασιλικές οικογένειες και μάλιστα τη βρετανική, την οικογένεια Μητσοτάκη και τους χαζαροσιωνιστές, με στοιχεία και όχι αορίστως, υπόσχεται παραδειγματική τιμωρία των ενόχων πολιτικών για την καταστροφή της χώρας μας και πολλά άλλα, δεν λαϊκίζει αόριστα, και γενικά έχει ήθος και ευφυΐα.



Βεβαίως, ο καθένας οφείλει να καθίσει να παρακολουθήσει τις εκπομπές τους και να ερευνήσει από μόνος του τα βιογραφικά, το ποιον και τις διασυνδέσεις των εμπλεκομένων.



Να ελπίσουμε όλοι ότι έχουν αγνές και πατριωτικές προθέσεις, ότι δεν υπάρχουν κρυφοί υποστηρικτές από πίσω που ανήκουν στο σάπιο καθεστώς, κάτι που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, και ότι δεν θα διαψευστούμε.



Έτσι όμως όπως είναι δομημένο το πολιτικό μας σύστημα, αν απέχουμε από τις εκλογές, τα παλαιά συστημικά κόμματα θα συνεχίσουν να αναπαράγονται με την άνεσή τους, κάθε φορά πιο κτηνώδη και πιο ανάλγητα. 



Η αποχή ευνοεί τα υπάρχοντα κόμματα και όσοι την υποστηρίζουν είναι ύποπτοι. Διότι οι κοινωνίες της Δύσης δεν πρόκειται ποτέ να απέχουν μαζικά από τις εκλογές, για τον εξής απλούστατο λόγο: το 30%-35% είναι οι δικοί τους άνθρωποι, οι δημόσιοι υπάλληλοι, πολλοί συνταξιούχοι, οι άνθρωποι που διαπλέκονται και ωφελούνται από το σύστημα ή έχουν ωφεληθεί δεόντως κατά το παρελθόν.

Όταν ωστόσο, ένα μέρος και αυτών δυσαρεστείται, το σύστημα έχει υιοθετήσει μεθόδους ρωμαϊκής αυτοκρατορίας: εισαγωγή «νέων πολιτών», δηλαδή αλλοχθόνων βαρβάρων.

Έχουν εισέλθει λοιπόν στο σώμα των Ελλήνων ψηφοφόρων και αλλογενείς που όχι μόνο δεν έχουν καμμία σχέση με τους αυτόχθονες, ιθαγενείς Έλληνες, όχι μόνο δεν θα απέχουν από τις εκλογές, αλλά θα στηρίζουν πάντα τα κόμματα που είναι κατά του νατιβισμού, τα κόμματα που μεθοδεύουν την πλήρη αντικατάσταση των Ελλήνων από τριτοκοσμικούς βανδάλους.

225 εκατομμύρια Πακιστανοί περιμένουν να εισβάλλουν στην Ελλάδα με τις ευλογίες της κυβέρνησης.

Το σύστημα προήγαγε στην Ευρώπη με διάφορους τρόπους την αποχή εδώ και 40 χρόνια. Εξ αιτίας της, ο πληθυσμός κατήντησε περίπου 50% αλλογενής και σε ορισμένους δήμους 60-80%, και τώρα δεν μαζεύεται η κατάσταση. Να μη φτάσουμε λοιπόν εκεί, διότι είμαστε έθνος ανάδελφο και ολιγάριθμο και θα αφανιστούμε.

Όσο για το αν τα αποτελέσματα των εκλογών νοθεύονται και τον ισχυρισμό, «αφού νοθεύονται στις ΗΠΑ δεν θα νοθεύονται εδώ στο προτεκτοράτο των Ρότσιλντ;» εμείς ωστόσο, οφείλουμε να δοκιμάσουμε για τελευταία φορά, εφόσον το Κίνημα 21 έχει βέβαια εκλογικούς αντιπροσώπους παντού, και αν εμφανιστεί καραμπινάτη νοθεία, τότε θα σημαίνει ότι φτάσαμε στο τέλος των εκλογών οριστικά και ότι έχουμε περάσει στη σιδερένια φτέρνα του ψηφιακού ολοκληρωτισμού.

Εννοείται ότι οι εκλογές από μόνες τους δεν αποτελούν λύσεις σε ψευδοδημοκρατικά πολιτεύματα, αλλά όσο ακόμα μας προσφέρονται, πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε.

Κατά συνέπειαν, όλα τα κόμματα που είναι μέσα στη Βουλή είναι όλα ένοχα για την καταστροφή της πατρίδας μας, απορρίπτονται μετά βδελυγμίας και χρήζουν δίκης από λαϊκά δικαστήρια, ενώ όλα τα άλλα μορφώματα που εμφανίστηκαν καθώς και οι ηγέτες τους είναι το λιγότερο ανίκανοι και διανοητικά ανεπαρκείς ή το χειρότερο, τυχάρπαστοι, καιροσκόποι, μίσθαρνα πρακτοράκια, και εν γένει δεκανίκια του συστήματος. 
Ελπίζω να σας βοήθησα».

Τι ήταν να το γράψω αυτό; Η κυρία Σουφλή από τότε εξεμάνη.

Στα σχόλιά της λοιπόν στην αναδημοσίευση στο ιστολόγιό της, αναφέρει τα εξής (η ορθογραφία είναι του ιστολογίου ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ):

Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:
13 Ιουνίου, 2022 στις 12:16 μμ
«Ερευνητή, ρίξε μια ματιά και θα ήθελα τη γνώμη σου γι αυτά που γράφει ο… “Έλληνας Ιθαγενής” και η απάντηση που του δίνει η κ. Μπουκουβάλα».

Απάντηση
Ο Ερευνητής λέει:
14 Ιουνίου, 2022 στις 12:19 πμ
«Ενδιαφέρουσα η ερώτηση του “Ελληνα Ιθαγενή”. Παραθέτω εδώ το σχόλιό μου στο aperopia:
 Σωστές φαίνονται οι θέσεις των Μπεχλή-Χατζάρα. Θα ήθελα όμως μια διευκρίνηση απο όποιον γνωρίζει: Ποιά είναι η Θέση του γιατρού Μπεχλή για την απόπειρα του ΠΟΥ να αποκτήση την νομική ευχέρεια να αρπάζει την εκτελεστική εξουσία οποτεδήποτε επιθυμεί και σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου με γελοίες προφάσεις δήθεν προστασίας της υγείας.

Θα περίμενα ο γιατρός Μπεχλής να το έχη αναδείξει ως υψίστης σημασίας θέμα.
  Εχει γίνει αυτό;” Οπως έχω ξαναγράψει εδώ, στα ΑΝ, το σημαντικότατο αυτό θέμα αποτελεί ΒΑΣΙΚΟ κριτήριο επιλογής. Πολιτικοί που δεν το έχουν αναδείξει απορρίπτονται ασυζητητί».

Απάντηση
Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:
14 Ιουνίου, 2022 στις 12:23 πμ

«Ερευνητή, εγώ, γιατί έχω την αίσθηση πως το σχόλιό του είναι ΚΑΡΑΣΤΗΜΜΕΝΟ;;; Και γιατί με απογοήτευσε η απάντηση της κ. Μπουκουβάλα, την οποία έχω ενημερώσει για τον κ. Μπέχλη και την σύσκεψη που έγινε στην οικία μου, καθώς και για τα αρνητικότατα σχόλια επιφανών πνευματικών ανθρώπων εναντίον του, παρώντος του ιδίου;;;»

* Στο σημείο αυτό ακριβώς εντοπίζεται άλλη μία απόδειξη της συκοφαντίας της. Η ίδια δηλώνει δημοσίως, ότι μου είχε πει πως επιφανείς πνευματικοί άνθρωποι είχαν κάνει αρνητικά σχόλια για τον Μπέχλη! Μόνη της τα έγραφε. Προς τι λοιπόν ο λόγος να ηχογραφηθεί παράνομα από τον οποιονδήποτε 7 μήνες μετά; Όλος ο ισχυρισμός της λοιπόν είναι προδήλως ρυπαρός, άνευ αντικειμένου, καθόλα αβάσιμος και προδίδει δόλο.

Απάντηση
Ο Δημητρης λέει:
14 Ιουνίου, 2022 στις 10:14 μμ

«Συμφωνω απολυτα μαζι σου κ.Καλλιοπη. Θυμαμαι πολυ καλα την αναρτηση με τον κ.Μπεχλη, το σχολιασμο του στα Αττικα Νεα κλπ. Συμφωνω απολυτα μαζι σου και για την απαντηση της κ.Μπουκουβαλα στον ”Ελληνα ιθαγενη, με προβληματισε.

Ειναι και το ζητημα της αποχης στο οποιο αναφερθηκε. Ξερεις οτι τηρω την αποχη 35 και πλεον χρονια, εθεσε ομως ενα θεμα σχετικα με την ψηφο των λαθρο και τον κινδυνο να συγκεντρωνουν ολο και μεγαλυτερη δυναμη σαν εκλογικο σωμα, σε περιπτωσεις εκτεταμενης αποχης των Ελληνων ψηφοφορων. Θα με ενδιεφεραν οι σκεψεις σου κ.Καλλιοπη για την τοποθετηση της κ.Μπουκουβαλα στο θεμα της αποχης».

Απάντηση
Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:
14 Ιουνίου, 2022 στις 10:31 μμ

«Η αποχή, δεν προεξοφλεί πως δεν θα βγει κυβέρνηση… έστω και ένας να πάει στις εκλογές, βγάζει κυβέρνηση. Το Σύστημα, τρέμει την αποχή, γιατί σημαίνει πως δεν μπορεί να κυβερνήσει.

[Επισήμανση δική μου: πλήρης αντίφαση, δηλαδή ό,τι νάναι. Αφού το Σύστημα βγάζει κυβέρνηση, τότε πώς δεν μπορεί να κυβερνήσει; Τρικυμία εν κρανίω, και παντελής αδυναμία τεκμηρίωσης για ποιο λόγο η Αποχή είναι κάτι θετικό για το λαό και όχι για την εγκληματική συμμορία που μας κυβερνά. Την εργασία της τεκμηρίωσης την ανέλαβαν άλλοι. Μετά τις Εκλογές θα διαπιστώσουμε κατά πόσον έπεισαν, εφόσον δεν γίνει νοθεία].

Αυτό που αντιλαμβάνομαι από την άποψη της κ. Μπουκουβάλα, της αγαπητής φίλης Χρυσούλας, είναι πως επιχειρεί να δώσει έμφαση στην συμμετοχή, ώστε να υπάρξουν ψηφοφόροι προς την πλευρά του Μπέχλη. Δεν μπορώ να ερμηνεύσω την άποψή της, και δεν έχω σχολιάσει στην σχετική ανάρτησή της, αφήνοντας τον χρόνο να δείξει και τις προθέσεις της».

[Επισήμανση δική μου: Φοβηθήκατε μήπως αποκτήσει κι άλλους οπαδούς το Κίνημα 21; Τι πείραζε, αφού θεωρείτε ότι οι Εκλογές είναι στημένες και η νοθεία σίγουρη; Ποιες προθέσεις μου εννοείτε, μήπως έμπαινα υποψήφια βουλευτής και τραβούσα στο Κίνημα 21 τους αναγνώστες μου; Δεν θα είχα κάθε δικαίωμα; Αυτό θα ήταν το έγκλημά μου; Xαλαρώστε κυρία Πόπη, δεν μπήκα, διότι δεν είχα καμμία πρόθεση να πολιτευτώ].

Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:
14 Ιουνίου, 2022 στις 10:25 μμ

«Εμένα, μου φάνηκε καράστημένο, για να δώσει πάσα στην κ. Μπουκουβάλα.
 Η προσωπική μου άποψη είναι πως έκανε ένα μεγάλο φάουλ η Χρυσούλα…»

Η Ερευνητής λέει:
16 Ιουνίου, 2022 στις 1:06 πμ

[H Χρυσούλα Μπουκουβάλα απάντησε στο σχόλιό μου:

«Βεβαίως, το έχει ήδη στιγματίσει έντονα στις εκπομπές του. Αν τις ακούγατε, δεν θα αναρωτιώσαστε. Γιατί όμως δεν ρωτάτε απ’ ευθείας τον ίδιο; Εδώ μέσα δεν θα κάνουμε πολιτική αντιπαράθεση για υποψήφιους κομμάτων. Είπα τη γνώμη μου ανοιχτά, και ως εκεί»].

Κατά την κυρία Σουφλή λοιπόν, η Χρυσούλα Μπουκουβάλα, όπως και κανείς άλλος Έλληνας πολίτης που δεν συντάσσεται με το «Κόμμα της Αποχής» και συμφωνεί ιδεολογικά με τις θέσεις ενός μικρού, πατριωτικού κόμματος για το οποίο δεν έχει ακουστεί απολύτως καμμία ποινική κατηγορία, και διεκδικεί την είσοδό του στο Κοινοβούλιο, πρέπει να εξοντωθεί.

Για την κυρία Σουφλή, όποιος υποστηρίζει τη μαζική συμμετοχή στις Εκλογές και την ψήφο σε μικρά, πατριωτικά κόμματα με τίμιο αρχηγό, με καθαρό βιογραφικό, είναι διανοητικά καθυστερημένος, προδότης του Έθνους, ένα μιαρό κάθαρμα, εγκληματίας που δεν πρέπει να ψηφίζει, γιατί ΟΛΑ ανεξαιρέτως, ΚΑΙ τα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα είναι προδοτικά και μασονικά, και όλοι οι αρχηγοί τους είναι συλλήβδην διεφθαρμένοι και βαλτοί των Ρότσιλντ και των μασόνων.

Και οι Ρότσιλντ είναι ανίκητοι. Καθ’ ότι δήθεν …ερπετοειδείς.

Έλεος πια με τα αφηγήματα για κρετίνους. Μόνο οι καθυστερημένοι τα πιστεύουν.

Και ναι μεν, ως προς τα ήδη υπάρχοντα και τα παρελθόντα κοινοβουλευτικά κόμματα που εξαπάτησαν πολύ κόσμο, συμφωνώ απόλυτα, αλλά ως προς το ότι ένα εντελώς νέο κόμμα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ de facto να έχει τίμιους, αδέκαστους, γνήσιους πατριώτες, και ονειροπόλους αρχηγούς, διαφωνώ κάθετα.

Όχι κυρία Σουφλή. Οι Ρότσιλντ και οι μασόνοι δεν ελέγχουν τα πάντα, και δεν είναι παντοδύναμοι, πόσο μάλλον ερπετοειδείς. Κανείς δεν είναι παντοδύναμος, πέραν του Θεού.

Μοιάζει με το αφήγημα των κακών Ρώσων που φταίνε για όλα, όπως και το ότι οι τραπεζίτες και το ΝΑΤΟ είναι ανίκητοι και κανείς δεν θα μπορέσει ποτέ να τους αντισταθεί.

Η τυραννία της εγκληματικής υπερδομής που μας κυβερνά, βασίζεται ακριβώς στην άγνοια και την αμορφωσιά του κόσμου, στην υποτυπώδη και άθλια εκπαίδευση που του παρέχουν οι εκάστοτε ανθελληνικές κυβερνήσεις, στην παραπλάνησή του, στους πολιτικούς που πολλοί δεν είναι Έλληνες, και σε τέτοια αφηγήματα που η ίδια διασπείρει.

Όχι, κυρία Σουφλή. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι διεφθαρμένοι και κακοί.

Και αν κάνω λάθος, αφήστε με να ονειρεύομαι. Έχω νομίζω αυτό το δικαίωμα.

Αυτό που προβάλλετε εσείς είναι η γεωπολιτική του τάφου σε πλήρη συνομολόγηση με τη νεκροπολιτική που ασκεί το Καθεστώς, το δε ιστολόγιό σας οδηγεί στη σύγχυση, και τελικά στην αδράνεια, ωφελώντας ευθέως τη συνέχιση της οικογενειοκρατίας και της ξενοκρατίας υπό τον ζυγό των οποίων φυτοζωούμε εδώ και 200 χρόνια.

Τέτοιου είδους θέσεις κάνουν τον κόσμο να πιστεύει ότι ο Έλληνας είναι ανίκανος και τώρα και για πάντα, να αναδείξει καθαρούς πατριώτες ηγέτες, και ότι δεν αξίζει καν να τους εμπιστευτούμε την ψήφο μας γιατί σίγουρα είναι άνθρωποι των …Ρότσιλντ και των Στοών, έστω και εάν δεν υπάρχει η παραμικρή απόδειξη για κάτι τέτοιο.

Τι λογικό συμπέρασμα βγαίνει απ’ όλα αυτά: ότι είναι εκ του πονηρού.

Διότι κάνουν τον Έλληνα να πειστεί ότι είναι ανάξιος για μια καλύτερη ζωή, σάπιος ως το κόκκαλο, και αφού είναι έτσι και δεν αλλάζει, τότε κάποιοι άλλοι δικαιούνται να πάρουν τη θέση του μέσα στο ίδιο του το άγιο, πανάρχαιο και αιματοβαμμένο από τα κόκκαλα των προγόνων του ιστορικό του λίκνο.

Ποιοι λοιπόν; Ποιοι απομένουν; Ποιοι είναι καλύτεροί μας; Μήπως οι Σιωνιστές που ονειρεύονται πάντα το Μεγάλο Ισραήλ μέσα στα πάτρια εδάφη μας με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη; Mήπως οι δυτικοί ξένοι με τις γνωστές πρεσβείες τους και η εξ Ανατολών γείτων χώρα; Ή μήπως οι λαθρέποικοι;

Προσωπικά, αυτό συνήγαγα από τα γραφόμενά σας και γι’ αυτό σταμάτησα να σας διαβάζω.

Γιατί τα κείμενά σας υβρίζουν διαρκώς και αδιαλείπτως τον ελληνικό λαό, χωρίς να του αποδίδουν το ελαφρυντικό των τρομακτικών ψυχολογικών επιχειρήσεων χειραγώγησης τις οποίες έχει υποστεί εδώ και 65 χρόνια και χωρίς να προτείνουν άλλες λύσεις, εκτός από τα «κοκκόρια» και τα «ρεβύθια» σε μία χώρα που γνωρίζετε καλά ότι η οπλοφορία απαγορεύεται, οι άοπλοι τσακίζονται κυριολεκτικά στις διαδηλώσεις και σχεδόν κανείς, πλην των στρατιωτικών, δεν γνωρίζει να τα χρησιμοποιεί.

Η κυρία Σουφλή, προτείνει συστηματικά Αποχή, που το αποτέλεσμά της είναι να βγαίνουν κυβερνήσεις ακόμα και με 30% συμμετοχή του εκλογικού σώματος, όπως, για παράδειγμα, στη Βουλγαρία, που η αποχή άγγιξε το 70% αλλά τελικά κυβέρνηση βγήκε.

Διότι αυτό το 30% δεν υπάρχει καμμία περίπτωση στον αιώνα τον άπαντα να μη ψηφίσει τους διεφθαρμένους πολιτικούς, γιατί είναι οι επωφελούμενοι, που ταΐζονται από το γκουβέρνο. Και αυτό ισχύει παγκοσμίως.

Μόνο που…

Αυτό το 30% με τους θανάτους μετά τους εμβολιασμούς, τα πρόστιμα στους ανεμβολίαστους, την αναστολή των υγειονομικών, το έγκλημα στα Τέμπη, τους πλειστηριασμούς και την φριχτή ακρίβεια, έπεσε ίσως στο 20%.

Γι’ αυτό με τη βοήθεια της τόσο προσφιλούς στην κυρία Σουφλή Αποχής και των ψήφων των λαθρεποίκων, πρέπει να αυξηθεί πάλι σημαντικά, ώστε να εξασφαλιστεί η παραμονή των γόνων των ντόπιων οικογενειών στις μελλοντικές κυβερνήσεις και η διαιώνιση της ξενοκρατίας τουλάχιστον για τα επόμενα 200 χρόνια.

Λανθασμένες εκτιμήσεις

Σε μία επίσκεψή μου η ίδια μου αποκάλυψε ότι έχει καλέσει στο σπίτι της πάνω από 100 άτομα, που εμφανίζονταν ως πατριώτες, αλλά τελικά αντιλήφθηκε ότι ήταν μασόνοι.

Παρατήρησα λοιπόν ότι μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τους διέσυρε σχεδόν όλους με βαρύτατες κατηγορίες, εκ των οποίων η πιο συχνή ήταν ότι ήταν μασόνοι, πράγμα που μου έκανε εντύπωση.

Γιατί λοιπόν τους καλούσε;

Και εγώ δεν συμπαθώ τους τέκτονες και το έχω γράψει πολλές φορές, λόγω της χειραγώγησης όλης της δημόσιας διοίκησης που επιβάλλουν, και αυτό είναι τοις πάσι γνωστό, αλλά δεν έχω αποδεικτικά στοιχεία για κανένα συγκεκριμένο πρόσωπο του ελληνικού δημόσιου βίου.

Εκείνη πως είχε άραγε τόσα πολλά;

Ή μήπως δεν είχε, και αυτή είναι μία εύκολη επιχείρηση σπίλωσης του οποιουδήποτε όταν δεν έχεις να τον κατηγορήσεις για κάτι άλλο; Κολλάς τη ρετσινιά «μασόνος» και καθαρίζεις. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε.

Κολλάς τη ρετσινιά «παράνομη ηχογράφηση εν αγνοία μου», και ξεκινά να δουλεύει ο ανεμιστήρας της λάσπης.

Δυστυχώς, την πρώτη φορά που συνάντησα την κυρία Σουφλή ήμουν ανίδεη από την ελληνική φερόμενη ως πατριωτική «μπλογκόσφαιρα», καθώς είχα ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό, εργαζόμουν σκληρά, είχα μεν εκδώσει δύο επιτυχημένα βιβλία, αλλά δεν είχα προηγουμένως κανένα ιστολόγιο, και δεν φανταζόμουν ότι υπήρχαν άνθρωποι που δολοφονούν χαρακτήρες συστηματικά χωρίς καμμία απόδειξη, αλλά με μισόλογα και φήμες.

Άλλωστε, το ιστολόγιο Απεροπία δεν είναι κουτσομπολίστικο, δεν ασχολείται με καθημερινή επικαιρότητα, με τα άπλυτα των δήθεν πατριωτών ή μη, και δεν εξυβρίζει ποτέ.

Στην Απεροπία βρίσκετε μόνο τεκμηριωμένες έρευνες πάνω σε θέματα μετανθρωπισμού, και τις προσωπικές μου κοσμοθεωρήσεις που έχουν την εκτίμηση του σκεπτόμενου κόσμου για την τεκμηρίωση και το βάθος τους.

Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ωφεληθώ ούτε μισό ευρώ, χωρίς την χρηματική υποστήριξη οποιουδήποτε τρίτου, με μόνο μου μέλημα την αφύπνιση των συμπατριωτών μου.

Όλα αυτά η Πόπη Σουφλή τολμά να τα λερώνει με ρυπαρά δημοσιεύματα που θυμίζουν πρακτικές συγκεκριμένων υπηρεσιών.

Είναι αναμφισβήτητο ότι η Χρυσούλα Μπουκουβάλα δεν γνώρισε ποτέ και δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με κανέναν πράκτορα της ΕΥΠ, ούτε γνωρίζει ούτε θα διανοείτο να χρησιμοποιήσει ποτέ πρακτορικές μεθόδους. Διότι δεν συνάδει με το ήθος της που είναι πεντακάθαρο.

Ωστόσο, αναμφισβήτητο είναι ότι η κυρία Σουφλή είχε σχέσεις με πράκτορες και μάλιστα αναδημοσίευε και τις αναρτήσεις τους ενσωματωμένες στο παλιό ιστολόγιό της, και συγκεκριμένα κάποιου πρώην πράκτορα της ΕΥΠ, Εμμανουήλ Χατζησάββα που ζει στη Δανία, καταζητούμενος διεθνώς, όπως ο ίδιος γράφει στο μπλογκ του.

Είναι πιθανόν ο κύριος Χατζησάββας να έχει απόλυτο δίκιο σε όσα λέει, αλλά αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

Φαίνεται λοιπόν ότι επειδή η κυρία Σουφλή συνδεόταν με πράκτορες υπό την ιδιότητα της δημοσιογράφου και μόνον, έχει προφανώς επηρεαστεί από τις πρακτικές τους και τις βλέπει παντού.

Για παράδειγμα, στο ιστολόγιό του ο πράκτορας Χατζησάββας βγάζει στον αέρα παράνομη ηχογράφηση του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου.

Συκοφαντίες κατά συρροήν

Η τάση της κυρίας Σουφλή να καλεί ανθρώπους που εν συνεχεία σπίλωνε, συνεχίστηκε απρόσκοπτη.

Καλούσε συχνά κόσμο στο σπίτι της για φαγητό, ανθρώπους που αρχικά επαινούσε και προέβαλε στο ιστολόγιό της ως τίμιους, ενάρετους, γνήσιους πατριώτες, άξιους επιστήμονες, σπάνιους ερευνητές και ανθρώπους, ωστόσο, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα άρχιζε την κατασυκοφάντησή τους και γι’ αυτό δεχόταν ουκ ολίγες μηνύσεις.

Τι να πρωτοθυμηθώ από τις δολοφονίες χαρακτήρων, είτε είχε καλέσει τα πρόσωπα στο σπίτι της είτε όχι; Την Φιλονόη; Την Πελασγική; Τον δικηγόρο Νίκο Αντωνιάδη; Τον πληροφορικάριο του Αντωνιάδη; Τον πληροφορικάριο Βασίλη που τον διαδέχτηκε; Την Εύα Δουβάρα; Έχει υμνήσει τόσο πολλούς και εν συνεχεία αποδομήσει, που χάνουμε το μέτρημα.

Μπορεί να είχε ίσως δίκιο για κάποιους (δεν μπορώ να γνωρίζω), αλλά δεν είναι εκεί το παράδοξο. Το παράδοξο είναι ότι κατ’ εξακολούθησιν δεν εκτιμούσε σωστά τους ανθρώπους, αν και η ώριμη ηλικία και το επάγγελμά της δεν δικαιολογούσαν κάτι τέτοιο.

Το να εξαπατηθεί κάποιος δύο-τρεις φορές στη ζωή του, είναι κατανοητό. Το να εξαπατάται όμως συνέχεια, και να μην μπορεί να αξιολογήσει ότι δέχεται στο σπίτι του παλιανθρώπους, μασόνους, παραμασόνους, Ιούδες, καταχραστές και καθάρματα, και να το καταλαβαίνει μετά, είναι αφύσικο και μάλιστα για μία παλαίμαχη δημοσιογράφο.

Ιδού λοιπόν μερικά δημοσιεύματα που σταχυολόγησα από το διαδίκτυο και τα οποία δεν έχουν αφαιρεθεί:

Με 8μηνη φυλάκιση πρωτόδικα καταδικάστηκε η κυρία Καλλιόπη Σουφλή για εναντίον μου συκοφαντική δυσφήμιση

Συνελήφθη γεροντομπλόγκερ με άνδρα ΚΥΠατζή που συκοφαντούσε πατριώτες που έπαιρναν δυναμικές πρωτοβουλίες για κινητοποιήσεις για τη Μακεδονία

Η λάσπη και ο ανεμιστήρας… H “συμμορία” των “πατριωτών” με τα υπαρξιακά προβλήματα… Η Πόπη Σουφλή έχει τρεις μέρες να δώσει εξηγήσεις, αλλιώς η …μεγαλοκοπέλα θα συνοδεύσει την …απλή κοπέλα, την κυρά Λένα, μαζί με την υπόλοιπη παρέα, στα δικαστήρια…

Με λένε Πόπη σαν τη γιαγιά μου την Καλλιόπη

Τέλος, εντύπωση μου έκανε ότι ο μόνος που η Πόπη Σουφλή προέβαλε συστηματικά χωρίς ποτέ να αποδομήσει ήταν κάποιος Χρήστος Τσιάρτας, πρόεδρος του Κινήματος Εθνικής Ανεξαρτησίας που δήλωνε ότι δεν κατεβαίνει στις Εκλογές, και του οποίου δημοσίευε συνέχεια κάτι αμφιβόλου αισθητικής συνθέσεις εικόνων με συνθήματα δήθεν κατά των Εβραίων, των Ρότσιλντ για να θολώσει τα νερά, και ταυτόχρονα, υπέρ της Αποχής στις Εκλογές.

Όταν όμως έψαξα στο διαδίκτυο, διαπίστωσα, ότι ο ίδιος υπήρξε υποψήφιος του Καρατζαφέρη στο ψηφοδέλτιο ΛΑΟΣ Ημαθίας, και μάλιστα το έγραψα με μέιλ στην κυρία Σουφλή μαζί με άλλες επισημάνσεις.

Δεν μου απάντησε ποτέ.

Τότε διερωτήθηκα γιατί ενώ αποσιωπούσε το παρελθόν του Τσιάρτα, τόνιζε τόσο πολύ το παρελθόν του Χατζάρα, καθώς και οι δύο ήταν κάποτε υποψήφιοι με τον ΛΑΟΣ.

Μ’ άλλα λόγια, για κάποιο ανεξήγητο λόγο, ο Τσιάρτας είχε δικαίωμα να κάνει λάθος, ενώ ο Χατζάρας όχι, αν και οι δύο συμμετείχαν στον ίδιο εκλογικό συνδυασμό. Ποιος να ήταν άραγε αυτός ο λόγος;

Αποκάλυψη

Και ω του θαύματος! Τι διαπιστώνω μόλις σήμερα; Ότι το Κίνημα Ανεξαρτησίας έκανε «κωλοτούμπα» και κατεβαίνει τελικά στις Ευρωεκλογές. Παρακολουθείστε τη σχετική συνέντευξη που αποκαλύπτει και το επίπεδό του και θα καταλάβετε.

Μ’ άλλα λόγια, ο κυρ-Χρήστος γλύφει εκεί που έφτυνε. Ωστόσο, στις Εκλογές της 21ης Μαΐου διαλαλεί αποχή 70%.

Και όχι μόνο θα κατέβει στις Ευρωεκλογές, αλλά φαίνεται πως έκανε και πρόταση να μπει υποψήφιος στον συνδυασμό του και ο καθηγητής Ποινικού Δικαίου Κων/νος Βαθιώτης ο οποίος, ως νοήμων, την αρνήθηκε, εφόσον είναι υπέρ της Αποχής, και αμέσως ο Τσιάρτας άρχισε να τον βρίζει χυδαία.


Δούλευε λοιπόν τους κρετίνους όλα αυτά τα χρόνια ο κύριος Τσιάρτας και πιθανόν να εξαπατήσει και μερικούς ακόμα στις προσεχείς Ευρωεκλογές.

Παράλληλα, διαπράττει νοητική αντινομία ύψιστου βαθμού, μη αντιληπτή μόνο στους κρετίνους, δηλώνοντας ευθαρσώς ότι στηρίζει τον ανηψιό του …Βασίλη Τσιάρτα που είναι υποψήφιος με την Εθνική Δημιουργία Τζήμερου-Κρανιδιώτη.

Μ’ άλλα λόγια, τσιρίζει μεν για αποχή 70%, αλλά όχι για τον ανηψιό του και όχι για τους Τζήμερο-Κρανιδιώτη.

Αυτό το άτομο λοιπόν προέβαλε επί χρόνια η κυρία Σουφλή (δικαίωμά της) όντας σίγουρη ότι οι αναγνώστες της είναι ηλίθιοι και θα τσιμπήσουν, και συκοφαντεί μια Μπουκουβάλα.

Αφήνω τα κίνητρά της στην κρίση σας.

Τα τρόλια

Μετά από εκείνο το δημοσίευμα της Νεκροπολιτικής, αντιλήφθηκα ότι πολλά από τα σχόλια που έμπαιναν στο ιστολόγιό μου ήταν πληρωμένα τρολ-ρουφιάνοι σε εντεταλμένη υπηρεσία που προσπαθούσαν να εκμαιεύσουν καίριες τοποθετήσεις μου, αλίευαν πληροφορίες και ζύγιζαν το κοινό μου.

Σε συνδυασμό με το ότι είχαν αυξηθεί πάρα πολύ και απαιτούσαν υπερβολικό χρόνο, αλλά και λόγω της αλλαγής των συνθηκών της ζωής μου και την καθημερινή ενασχόλησή μου με τη φύση, τα έκλεισα.

Πώς ανακαλύπτεις ότι κάποιος είναι πληρωμένο τρολ: Απλή λογική: αν κάνει κάποιος μία εύρεση στο διαδίκτυο, βρίσκει ότι τα ίδια ψευδώνυμα (για να αναγνωρίζονται μεταξύ τους και να τα βλέπουν οι εργοδότες τους), αναρτούν σχόλια καθημερινώς σε ΟΛΑ τα δήθεν πατριωτικά ιστολόγια και εφημερίδες.

Κάντε το τεστ και θα το επαληθεύσετε. Πάρτε ένα ψευδώνυμο δήθεν «σχολιαστή» που έχετε την αίσθηση ότι το συναντάτε πολλές φορές. Κάντε copy-paste στο Google και κατόπιν εύρεση, και τότε, οι ανυποψίαστοι θα πάθετε σοκ.

Ερωτώ κάθε σκεπτόμενο αναγνώστη: Είναι δυνατόν κάποιος να αναρτά τόσα πολλά σχόλια σε τόσα ιστολόγια κάθε μέρα;

Όχι, δεν είναι δυνατόν. Απλή λογική.

Δεν έχει άλλη ενασχόληση; Δεν εργάζεται; Δεν έχει σπίτι να φροντίσει και οικογένεια; Δεν βγαίνει έξω, δεν διασκεδάζει, δεν πάει για ψώνια; Δεν μετακινείται;

Είναι η δουλειά του αυτή και πληρώνεται, ίσως και πολύ φτηνά, γιατί φτηνό είναι και το επίπεδο, το λεκτικό και η ορθογραφία των σχολίων που αναρτά, που είναι γεμάτα λάθη.

Οι εργοδότες τους θεωρούν συλλήβδην όλον τον πατριωτικό χώρο ηλίθιο, ανίκανο να διακρίνει τον μηχανισμό τους. Αυτό το ύπουλο απόστημα πρέπει οπωσδήποτε να το τελειώσουμε, μαθαίνοντας να τους αναγνωρίζουμε.

Υπολόγισα λοιπόν ότι αν εγώ ήμουν διαχειρίστρια του ιστολογίου της κυρίας Σουφλή για να διαβάσω τόσα άρθρα την ημέρα όσα ανεβάζει εκείνη (και σας διαβεβαιώ ότι διαβάζω πολύ γρήγορα και σε άλλες 2 γλώσσες), να τα μορφοποιήσω, να επεξεργαστώ τις εικόνες τους, να ρυθμίσω άλλες παραμέτρους πληροφορικής, να τα αναδημοσιεύσω, να δημοσιεύω Σχόλια και να απαντώ σε πραγματικό χρόνο, θα χρειαζόμουν μερικές μέρες, δεδομένου ότι πρέπει να ανταποκριθώ και στις λοιπές καθημερινές μου ασχολίες.

Κατά συνέπειαν, η κυρία Σουφλή που τα κάνει ΟΛΑ αυτά σε 1 μόνο μέρα:

1. Έχει εξαιρετικές διανοητικές ικανότητες, έναν δείκτη νοημοσύνης άνω του 180 που της επιτρέπει να τα κάνει όλα αυτά και ταυτοχρόνως και όλες τις καθημερινές δουλειές της, ή

2. Είναι μπροστά σε μία οθόνη 24 ώρες το 24ωρο και δεν κάνει τίποτε άλλο, ή

3. Έχει ολόκληρη ομάδα συνεργατών από πίσω της.

Αηδιασμένη τελικά, αποφάσισα να διαβιώ ελάχιστα στον ψηφιακό κόσμο και έπαψα να διαβάζω το ιστολόγιό της, όπως και πολλά δήθεν πατριωτικά, δήθεν ανεξάρτητους δημοσιογράφους με κανάλια στο YouTube, γιατί έμαθα να αναγνωρίζω ότι τελικά εξυπηρετούν άλλους στόχους και αυτοί είναι η δολοφονία χαρακτήρων, η παραπλάνηση του εκλογικού σώματος και η διάσπαση του πατριωτικού χώρου.

Τούτων λεχθέντων λοιπόν δημοσιεύω περίπου μόνο ένα άρθρο το μήνα και σχεδόν τίποτε στο Facebook, διότι η ψηφιακή αντίσταση, όπως έγραψα και στο τελευταίο μου άρθρο, από μόνη της είναι αναποτελεσματική.

Διασυρμός

Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους, η συκοφαντία της κυρίας Σουφλή είναι εντελώς πρόστυχη διότι στηλιτεύει το όνομά μου και βεβαίως του Κινήματος 21 που δολίως παρουσιάζει ως εντολείς μου, 5 μέρες πριν τις Εκλογές.

Επειδή λοιπόν εδώ υπάρχει ηλεκτρονικό έγκλημα (Δημοσίευση συκοφαντίας εναντίον άλλου προσώπου ή εταιρείας), και επειδή αρκετά ασχολήθηκα χωρίς να το αξίζει, δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω.

Η κατήγορός μου θα αναγκαστεί να αποδείξει στο δικαστήριο τον ισχυρισμό της πώς τεκμαίρονται η μαγνητοφώνηση στο σπίτι της από εμένα, η εντολή από το Κίνημα 21 και γιατί ψευδόταν, ισχυριζόμενη ότι δεν απαντώ γιατί δεν τολμώ, ενώ δεν δημοσίευε την άμεση απάντησή μου.

Ωστόσο, την αντίδρασή μου που δημοσίευσα άμεσα, στις 17 Μαΐου, στη σελίδα μου στο Facebook, της την έστειλα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την έβαλα και στα σχόλιά της, ώστε να την αναρτήσει στην ιστοσελίδα της, ως όφειλε, και αυτά αποδεικνύονται από τα ηλεκτρονικά ίχνη.

Δεν τη δημοσιεύει εδώ και 2 ημέρες, πρακτική κολάσιμη που δείχνει δόλο, ώστε να εξαπλώνεται η συκοφαντία σε όλο και περισσότερους.

19.05.2023, 12.41 μ.μ. Σημερινή λήψη εικόνας σχολίου της Πόπης Σουφλή. Η άρνηση της εμπλοκής μου έχει ήδη σταλεί εδώ και σχεδόν 2 μέρες και με μέιλ και βρίσκεται δημοσιευμένη στο Facebook, του οποίου η ημερομηνία αποτελεί τεκμήριο.

Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Θα ασχοληθεί σίγουρα όμως το δικαστήριο. Όλο το κατάπτυστο δημοσίευμα, μαζί με τα μέχρι αυτή τη στιγμή προσβλητικά του σχόλια, δικά της και αναγνωστών της που προκαλούν ζημία στην προσωπικότητα και την τιμιότητά μου, και καταρρακώνουν τη φήμη του ιστολογίου Απεροπία, έχει αποθηκευτεί σε ηλεκτρονική μορφή.

Τούτων δοθέντων, ο κάθε αναγνώστης, πιστεύω ότι έχει την ικανότητα να κρίνει μόνος του γιατί έγινε αυτή η αθλιότητα, 5 μέρες πριν τις κρίσιμες αυτές Εκλογές.

Δεν μόχθησα επί 7 χρόνια και δεν στερήθηκα για να δημιουργήσω το ιστολόγιο Απεροπία, το πρώτο στην Ελλάδα για ζητήματα μετανθρωπισμού, που όλοι συγχαίρουν την ποιότητα γραφής και το ήθος του, για να έρχεται η κάθε Σουφλή και να με συκοφαντεί. Ως εδώ. Το λόγο έχει η δικαιοσύνη, έστω και αν αργήσει πολύ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Aperopia